図工の学力The Art Education Program
図工は総合する表現学力Expression academic ability to synthesize
■In an art education program, learning about art creation would occur
not by isolating the content of each discipline, but by relating and integrating
content of all the subjects.
美術教育プログラムにおいて、美術創作について学ぶことは、それぞれの教科の内容を分離することではなく、すべての教科の内容を関連させること、および統合することです。
図工は主体的な思考力Independent thinking ability
■In order for an activity to be creative, the student must be actively
engaged in a critical thinking process. The student will learn where ideas
come from, and how ideas can be developed and transformed. Reflection,
both ongoing and summative, is an essential part of the creative process
and allows students to evaluate their own growth in their creative endeavours.
創造的な活動のために、学生は、批評(判断)のできる思考過程に積極的に従事しなければなりません。
図工は自己評価力Self-valuation ability
■The student will learn where ideas come from, and how ideas can be developed
and transformed. Reflection, both ongoing and resultant, is an essential
part of the creative process and allows students to evaluate their own
growth in their creative endeavours. summate
学生は、考え(意見)がどこから来るか、また、考えがどのように発展して、変化することができるを知るでしょう。進行中と結果として反省は創作過程の本質的な部分で、学生がそれらの創造的な努力での自分の成長を評価することを可能にします
図工は視覚的な学力Visual academic ability
■Through experiences that provide opportunities for children to express themselves
visually, they can learn how to use materials and visual concepts to convey
their own ideas and feelings.
子どもは自分自身を視覚的に表現する経験を通して、どのように、自分自身のアイデアと感情を伝えるために、資料および視覚的なコンセプトを使用するかを学ぶことができます。 |