テーマ〔動物〕 動物と共存して生きる

 鳥"BIRDS"
 S.S
 4th grade class

We coexist with the animal and we live.


絵画 Pictures

"空想の動物 Imaginary Animals" 1997

 

4年生 Fourth Grade Class

Y.Y E.K T.H
M.K Y.M S.T

全校写生会 Sketch festival on May,1997

M.N S.U Y.M

 ねずみ「MOUSE]
 N.O
 マウスの得意な児童です。
This child is very good at operating a mouse.

空想の動物 Imaginary Animals

"コンピュータでもつくることにしました。機械からユーモラスで楽しい生きものが生まれました。"

桃色グマ
The pink bear

Y.H

謎のペガサス
Mysterious Pegasus

A.U

ペサス
Pesus

A.T

謎の魚
The mysterious fish

N.T

空想
The imagining

Y.T

妖精ピュー
The fairy whir

M.S



工作 Handicrafts

"紙工作 PAPER SCULPTURE" 1997

I.A R.I S.S
Y.M

共同制作 Collaboration

"自然のリース The Natural Wreath" 制作中We are composing.1998

輪を編むときは、協力して作りました。飾りにする自然の物は、各家庭にもお願いをしました。
We made rings, cooperating. The one of the nature which makes an ornament did request to each home, too.We made human rings.



校舎の廊下などを飾っています。

We are decorating the corridors at the schoolhouse and so on.

子どもたちの幸福の輪になればと思います。
We think that it sits in a happy circle of the children.
針金でつくることにも挑戦しました。
We challenged to make with wire, too.

 


トップページへBack to Exhibition